torstai 27. maaliskuuta 2014

Me menimme maanantaina keilailu. Kello 12 me kävelesimme koulusta keilailuun. Me kävelesimme sinne ehkki 30-45 minnuttia.Ulkona oli kylmää myös ja me kävellesimme vääri. Kun me saapusimme keilailu sit me odotasimme 15 minnuttia. Kun kello oli 13.00 menimme me pelaamaan. Me jätimme tavarat tuolile. Laitasimme keilailu kengät jalkaa. MInä , Kristina , Andres ja Fazla pelasimme kanssa keilailu.Kun ensimmäisen kerran heittisin pysyi keilailu pallo puolella. Me odotasimme kun mies hakes tuolle älä. Kun mies oli hakenut pallo sit me peläsimme edasi. ensimmäisen pelin voittaja oli Fazla. Fazla oli hyvä. Meillä oli Andresega sama pistemäärä. Toise pelin vottaja oli Kristina. Me pelasimme kaksi peli. Me menimme pois kello 14.00. Me käevelesimme takaisin.

Sanny

Viimeinen maanantaina me menimme Taliniin kolme tyttöä kanssa . Sitten me leikimme keilailun. Ja Gabija, Mikko, ja Mitko on minun kanssa. Sitten me otimme paljon palloa. Sitten kun me leikimme. Gabijan tilanne oli satayhdeksänkymmentäkaksi. Sitten Mikkon tilanne oli satakaksikymmentäyksi. Sitten Mitkon tilanne oli satakolmekymmentäkahdeksan. Ja minun tilanne oli satakaksikymmentäkaksi. Ja minä olen ei hyvä leikki keilailu. Mutta minun ystävää ovat hyvää leikkivät keilailu. Ja me leikkimme keilailu yksi tuntia. Se on lyhyt meille. Koska me nautimme keilailu liian paljon.

Joshua

17/03/14 menimme keilailu. Keilailu ei ollut kaukana meidän koulussa. Keilailu oli paljon kappaleita pelin, myös siellä on biljardipöytä ja muut. Tytöt ostavat kolme tietä. Pelasimme ryhmässä. Ryhmämme oli Edvin, Danil ja Anton. Näytelmä oli erittäin hauskaa ja mielenkiintoista. Pelasi jonnekin tunti. Koko ajan meillä oli erittäin hyvä.
Jos haluat huilata, rentoutua, sitten sinun täytyy mennä vain keilaamaan.


Danil


Eilen keskivikona me menimme keilamaan, ystävien kanssa. Koulusta me menimme klo 12 ja keilamassa me olimme klo 12,30. Tytöt ostivat kolme tiettä, meillä oli kolme ryhmässä. Minä olin ensimäisessa ryhmässä, ryhmässä olit Anton ja Danil. Me pelimme kolme kerta, minä ja Danil pelimme ihan hyvä, mutta Anton ei tiennyt miten tarvitse pelaa. Me pelimme yksi tuntia, ja Danil voitti pelin. Minä olin toinen, Anton olit kolmas. Kun keilaus loppu, me sanoimme kaikille ”hei hei” ja kävimme bussipysäkin. Se oli hyvä retki. Minä ajatellen, et minä menin vielä keilamaan.
Edvin Uustal
Eilen olimme keilamaan ´´Talinassa´´. Menimme täällä noin 2km. Olimme metropolian opiskelijan  kanssa. Kun tulimme minä haluan ostaa mitään  juomaan, mutta maksaa liian paljon. Kun kaikki löyttää hyvät  kengät, menimme raijaan. Meillä oli kolme rajaa. Ensimäisellä olimme minä Danil ja Edvin. Toisella oli Kristina, Sanny, Andres ja Fasla. Kolmasella oli Gabija, Mitko,  Mikko ja Joshua. Peläsimme vain 1 tuntia. Minä en ole niiin hyvin keilamaan. Ensimäinen pelää won Danil. Toisen pelää Edvin ja kolmas pelää Danil. Minä olin vaan kolmas.  Keilamaan jälkeen  menimme kotona bussin. Tämä oli hieno päivää
Anton

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti