keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Me asumme

 

Minä asun kerrostalossa. Meillä on 3 huonetta ja keittiö. Keittiossa on jääkappi, kaapit ja levy. Olohuonessa on sänky, televisio, syöpöytä ja tuolit. Lastenhuonessa ei ole mitään, koska me use hän kuin vaateenhuone. Makuhuonessa on sänku, kaappi ja tietokone. Lisaa meila on parveke mutta sielä ei ole mitään.

Anton






Minä asun Helsingissä. Kodissa on pieni keittiö, vessa ja huone. Huoneessa on kerrossänky, sohva, ikkuna, matto, televisio ja tietokone. Sohva on punainen, minun ja siskon sänky on valkoinen. Matto on punainen ja musta.

Gabija








Minä asun leirissä. They give to minä and minun äiti pieni huone. It doesnt have WC but it have kaappi .my mom put matto on the floor so I feel Comfortable. It has jääkaappi ja huone is could and has lots of noise. Thats all I can say.
 
Danial
 

Minä elan korrostalossa. Minu kerrostalossa on hissi ja sauna. Meilla on kaksi huoneeta. Eteinessa on suuri peili. Kaks mattoa ja koira asemaa. Keittossa on jääkaappi, uuni ja ruokapöyta. Matto, kahvinkeitin ja pesuallas. Olohuonessa on kaksi sohvaa. Valkoinen matto ja musta televisioa. Sohvapöyta ja DVD- hylly. Lelulaattikko, vaatekaappi ja peili. Harmaa DVD- soitin ja imuri. Makuuhuonessa on sänky. Kaksi yöpöytä, valkoinen matto ja lapsi sänky. Suihkussa on pesuallas, pesukone, vessa ja peili.
 
Ceithry
 
 


Minä asun kerrostalossa.Meillä kerrostalossa on hissi.Meillä on kaksi makuuhuonetta ja yksi olohuone.Meillä on myös yksi keittö ja parveke.Minun huonessa on pehmä sänky.Minulla on iso vaatekaappi.Minun on yöpöytä.Äidin makuuhuonessa on samoin pehmeä sänky.Hän huonessa on televisiotta.Olohuone on meillä iso, siellä on iso pehmeä sohva.Olohuonessa on valkoinen matto.Olohuonessa on myös televisio, siellä on vielä iso matto.Vessa on iso.Vessassa on myös pesukone ja pesuallas.Keittössä on yksi jääkaappi.Keittössä on iso pöytä ja neljä tuoli.Siellä on pesuallas.Meillä on parveke.Siellä on pöytä ja kaksi tuoli.Parveke seinä on tumma vihreät.

Sanny



Meillä uusi iso koti. Se on hyvä ja kiva. Meidän koti has 2 rooms , 1 Keittio ,1 Ruokasaali , 1 Balcony ,2 vessaa , ja 1 Olohuone. Meidän koti vari on keltainen. Meidän 2 huone on löysä ja kiva. Meidän keittiö on iso also ja meidän olohuone on niin iso. Outside of our house there’s a paljon lapsi and there’s some also playgrounds. Meidän talo on near from malls ja marketti mutta minun koulun on so far from meidän uusi koti. Meillä matto, verhot, taulu, lamppu, ja peili talossa. Meidän pakastin has a paljon ruoka. Meidän mikroaaltouni on ei hyvä. Meidän kahvinkeitin on hyvä were always using it in breakfast.
 
Joshua






Minä asun Helsingissä. Talossani on kaksi huonetta,kaksi kylpyhuonetta,olohuone,keittiö,parveke ja myös kodinhoitohuone. Omassa huoneessa on parivuode,kirjoituspöytä,vaatekaappi,kaapit, työtuoit, peitot ja monta nukkea ja autoja.on kaksi palaplit seinällä. Vanhempinei huoneessa on parivuode, kirjoituspöytä ja työtuoli ja iso vaatekaappi. keskellä olohuoneen sohva, sohvapöytä ja sohva edessä televisio,sohva pöytänsä takana, kirjahylly seinää vasten vasemmalla puolella desk,keittiössä on kuvden hengen ruokapöytä sekä baari.

Kim







Elän huoneisto viidennessä kerroksessa. Siellä on parkkipaikka edessä meidän rakennuksessa. On wc talossani. ja siellä on makuuhuone, olohuone keittiö. Kylpyhuone sijaitsee puolella toilet. The sohva on olohuoneessa.televisio on edessä sofa. The ruokapöytä sijaitsee välillä sohva ja keittiö. On Balkani edessä minun house. The makuuhuone sijaitsee oikealla puolella oven ja siellä on pukuhuone sisällä minun makuuhuoneessa. On kehyksen seinään. on kaksi käyttää konetta talossani. On rautatieasema edessä minun rakennuksen.
 
Fazla


Minä asun kerrostalossa. Minulla on 8 kerrosta. Minun asunto on iso. Minulla on kaksi makuuhuonetta, yksi olohuone, parveke, keittiö, eteinen, saunaa ja kaksi vessaa. Makuuhuoneessa on sänky, pöytä, kirjakaappi ja verhokaappi. Toinen makuuhuoneessa on sänky, nojatuoli, kaappi, verhokaappi ja kaksi tietokonetta. Olohuoneessa on sohva, televisio, pöytä, kaappi ja lamppu. Keitossa on jääkaappi, ruokapöytä, kuusi tuolia, kaappi ja uuni. Parvekelailla on sohva, ruokapöytä ja grilli.

Danil





Minä asun kerrostalossa. Talossa on hissi. Talossa on kellari. Talossa on parkkipaikka. Talossa on autotalli. Minä asun viidennessä kerroksessa. Käytävä on matto ja kaappi. Keittiössä on jääkaappi, mikroaaltouuni ja kaappi. Keittiössä on kolme tuoli ja ruokapöytä. Keittiössä on pesuallas, liesi ja astianpesukone. Olohuone on yksi sohva,  kaksi nojatuoli ja pöytä. Minulla on kaksi makuuhuone. Minun  makuuhuone on lamppu, matto, kaappi ja pöytä. Minulla on tietokone, DVD- ja CD-soitin. Minulla on vaatekaappi. Minulla on parveke. Parveke on yksi pöytä, kolme tuoli ja yksi lepotuoli. Kylpyhuone on pesukone ja suihku. Kylpyhuone on puhdistusaineita.
Diana







Meilla on neljä huone ja keittiö Keitiössa meilla on viisi tuolia, pöytä. Keitiössa on vielä kappi ,uun ja matto.Keittiössa vielä jääkappi. Olohuonessa on meilla sohva ja sohvapöyta. Olohuonessa on meilla viel kaksi
kappi ja televisiota . Meila on makuuhuonne . Makuhuonessa on meilä sänky, pöytä. Vielä on makuuhuonessa tariotalo ja vaatekappi. Meilla on vielä kaksi makuuhuonessa. Sella on sänky.Vieä on sealla vaatekappi ja sohva. Sohva on musta . Huonessa on ka yöpöytä. Vessas on kappi. Vessas on vielä pesuallas . Etteinessa on meillä kappi. Vielä on matto. Vessas on suihkuu.
 
Kristina

Minä asun leirissä. They give to minä and minun äiti i huone.

It doesnt have WC but it have kaappi .my mom put matto on the floor so I feel Comfortable

It has jääkaappi ja huone is could and has lots of noise

Thats all I can say.




 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti