keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Silakkamarkkinat

Eilen menemme Silakkamarkkinassa ja me have some paperi tuo me will answer the questions tuo se on kirjallinen in tuo paperi ja it was fun because minun pari olemme saying funny things ja me olemme always laughing. Ja million me olemme in the boat minun other classmate say in tuo person: “Do you know Jack Sparrow” ja me olemme always naurava.
Joshua






Silakkamarkkinat on Suomen vanhin traditional event, mikä is known to have held at least since 1743 Tänään me menimme to the festival of the kalaa located near to the Helsinki's satama. The sää oli hyvä ja lämmin. Again meillä oli a proposition joka aims to get informed about the kalaa and their sellers.Se oli hauska ja challenging. Meillä oli a ihana aika there ja Olen varma että i'll visit it ensin vuonna.

Mitko

Tänään on Suomen kalat osiossa opettaja vei meidät laituri ymmärtää kala osassa, ja mennään löytää hinta erilaisia ​​kaloja, sekä pienen kalastajakylän historia. Olkaamme syvemmälle muistakaa, tässä maassa joka loma, oli hauskaa tänään. Haluan tietää enemmän Suomessa. Rakastan tätä maata.
Kim


Sõitsime junalla Helsinkisse koulu juurest 9:15 kala turule. Opetaja andis meile lehed mis pidime ära täitma. Kui kohale jõudsime hakkasime paperi. Ning kello yksitoista saime auto juures kokku ja läksime tagasi koulu.
Sunny ja Ceithry

Today me menimme fish festival. Siellä oli paljon kala ja kala paljon maksaa. When me tulemme minä felt kala flavour. Siellä oli laiva ravintolat. Me emme oli täällä  paljon aika koska me emme voisi.
Anton


Moi kaikille
Tänään minä ja opiskelijat mennevät kala festivaali opettajaa kansa. Kala festivaali oli kaupungissa. Opettaja puhu meillä, te pitätte katsoa kala ja kirjoita kala nimi. Minä, Anton ja Danil katsovat kaksi tai kolme venea. Me löysimme paljon kala nimia. Me istumme laevalla viisitoista minutia, kun meidän kello loppu, me menemme juna asemalle . Me istumme junassa ja ajaa koulussa. Minä ajatellen, kaikille saadut hyvää mieliala.

Edvin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti